Subject: Ehitusnõuete taotlemine riigiteele nr 76 Kuressaare ringtee L1 km 6,259
From: "Indrek Himmist" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Karl Rei" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 15:39:00 +0200

Transpordiametile

Klotoid OÜ (reg kood 10207096) on projekteerimas Kuressaares ja lähialal
soojustorustikku (trassikoridori maa-ala skeem juuresolevas failis).
Soojustorustiku ristumine riigiteega nr 76 Kuressaare ringtee L1 on
kavandatud asukohas km 6,259. Torustik - 2x150mm eelisoleeritud torud,
paigaldamine hülssidesse, hülsid paigaldatakse kinnisel meetodil.

Käesoevaga palume väljastada Transpordiametil ehitusnõuded torustiku
ristumise väljaehitamiseks riigiteel nr 76 Kuressaare ringtee L1 km 6,259?

Lugupidamisega

Indrek Himmist | Projektijuht

Klotoid OÜ |  <http://www.klotoid.ee/> http://www.klotoid.ee/

Mobile +372 5084489 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.